منتديات احلى كلمة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا وسهلا بكم فى منتديات احلى كلمه قمة من المتع اى مشكله تواجهكم او اى استفسار راسلونا على deyaa_mylove200@yahoo.com$$$$$dody_m@hotmail.com$$$$love_my988@yahoo.com
انتظرونا مع اسره شبكه ومنتديات احلى كلمه مع المفاجئه الكبرى وعوده قويه ان شاء الله تحيتنا اسره شبكه ومنتديات ستار موفز

كلمات البوم عمر دياب وياه

كاتب الموضوعرسالة
dragon
عضو جديد
عضو جديد

كلمات البوم عمر دياب وياه Empty
مُساهمةموضوع: كلمات البوم عمر دياب وياه   كلمات البوم عمر دياب وياه I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 02, 2010 4:19 am

[center][font=Symbol][b]· [/b][/font][b][font='Microsoft Sans Serif']بقدم قلبي[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']انا بقدم قلبي اه لو تقبلو[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']وادي كمان عمري كأنو في اولو[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']والشوق ده كله قولي مين يتحملو[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']يكون في عونك يالي زيي مجربو[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']انا مكنش الحب عمرو في نيتي[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']وانا معاك غيرت رأيى و فكرتي[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']اه يا حبيبي لقيت في قربك فرحتي[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']لو حبي ليك قالو عنو عادي بيكدبو[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']انا بحبك قد كل الدنيا دي[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']ولا قد الشمس و الليل و الهوا[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']من النهارده قدرت اعرف قد ايه[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']انا بحبك قد كل دول سوا[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']انا مكنش الحب عمري في نيتي[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']وانا معاك غيرت رأيى و فكرتي[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']اه يا حبيبي لقيت في قربك فرحتي[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']لو حبي ليك قالو عنو عادي بيكدبو[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']الا حبيبى[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']كله الا حبيبى ودى تبقا دنيا الا وياحبيبى[/font][/b][b] [/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']انا ليا مين فالدنيا بعد حبيبى[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']كله الا حبيبى ودى تبقا دنيا الا ويا حبيبى[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']هو حلم حياتى واللى بتمناه[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']واللى عشت ليالى ليالى العمر بستناه[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']كله الا حبيبى ودى تبقا دنيا الا وياحبيبى[/font][/b][b] [/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']تفرق كتير ايامي و قلبي موش وياه[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']حياتي انا في غيابه ازاي هتبقي حياه[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']لو يغيب عن عينى عيونى تعشق مين[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']ده انا اللى بعد حبيبى حبيبى موش هشوف حلوين[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']الله على حبك انت[/font][/b][b] [/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']الله علي حبك انت .. مبحبش غيرك انت[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']و الدونيا عندي انت .. والدونيا عليك شوياا[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']ضحكت عينك لعيني .. الله الله يا عيني[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']من يوم مشافتها عيني .. بتلف الدنيا بيا[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']واخد قلبي بحنانو .. و محدش خد مكانو[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']والشوق و الحب بانوا .. في الليلة الحلوه ديه[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']الله علي حبك انت .. مبحبش غيرك انت[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']و الدنيا عندي انت .. والدنيا عليك شويااا[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']عاشق صوتو و كلامو .. عايش علي احلامو[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']معرفش لية قدامو .. بتلف الدنيا بيا[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']و الدنيا عندي انت .. والدنيا عليك شويااا[/font][/b][b]

[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']ضحكت عينك لعيني .. الله الله يا عيني[/font][/b][b]
[/b][b][font='Microsoft Sans Serif']من يوم مشافتها عيني .. بتلف الدنيا بيا[/font][/b][b]

[/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']يهمك فى ايه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']يهمك فى ايه .. اموت ولا اعيش[/font][/b][b] [/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ده كلام ملكش تسالني فيه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']وهتقولي ايه .. ده الي بيتغير اكيد بيبان عليه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']مين الي قدامي ده واحد معرفوش[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']مبقتشى اخاف علية اسيبو او اجرحو .. أأأه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']عشاق كتير اتقبلوا عادي مكملوش[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']واهو كل واحد يعمل الي يريحو[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']نفسك تسمع ايه .. شوية كلام تريح ضميرك بيه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']و هيفيد بايه .. روح شوف حياتك جرح قلبي سمحت فيه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']مين الي قدامي ده واحد معرفوش[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']مبقتشى اخاف علية اسيبو او اجرحو .. أأأه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']عشاق كتير اتقبلوا عادي مكملوش[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']واهو كل واحد يعمل الي يريحو[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']حلوة الايام[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']اوعدني هتفضل طول العمر في دنيايا[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']دى حياتي عايشها في جنه .. طول مانتي معايا[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ايام .. حلوه الايام[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']يا حبيبي معاك ولا في الاحلام[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']اوعدني هتفضل طول العمر في دنيايا[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']دى حياتي عيشها في جنه طول مانتي معايا[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ايام .. حلوه الايام[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']يا حبيبي معاك ولا في الاحلام[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']من اول مرة قبلتك وعرفتك فيها[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ولقيت الدنيا الحلوه الي انا بحلم بيها[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ايام حلوه الايام .. يا حبيبي معاك ولا في الاحلام[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']من اول مرة قبلتك وعرفتك فيها[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ولقيت الدنيا الحلوه الي انا بحلم بيها[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ايام حلوه الايام .. يا حبيبي معاك ولا في الاحلام[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']ايام بتفوت يا حبيبي و بتعدي علينا[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']وكاني بعيش انا وانت في دنيا لوحدينا[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']طمنى[/font][/b][b] [/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']طمني وقولي هتجيني .. يا واحشني ومن زمان عيني .. هتمـوت عليك[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ده انا بحلم يومها وانت جنبي .. و الشوق يا حبيبي جوه قلبي .. وعينيا عليك[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']طمني انت تقرب مني .. دا انا عاشق مستنى[/font][/b][b] [/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']واقف في مكاني و بنادي عليك[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']يا غالي انت تريح بالي[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']وحياتك قولهالى .. قول يالي كلامك باين في عنيك[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']شوفتك يا حبيبي قدامي .. ضحكت من تاني ايامي .. وناداني هواك[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ده انا جوه في قلبي ليك حكايه .. هنعيشها انا وانت للنهايه .. يوم مابقى معاك[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']طمني انت تقرب مني .. دا انا عاشق مستنى[/font][/b][b] [/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']واقف في مكاني و بنادي عليك[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']يا غالي انت تريح بالي[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']وحياتك قولهالى .. قول يالي كلامك باين في عنيك[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']مالك[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']مالك مش خلاص حبيت .. ناس بقيت معاهم[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']لية بتسال ليه ليه .. عني من وراهم[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']موش خلاص حبيت ناس بقيت معاهم[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']لية بتسال ليه ليه عني من وراهم[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']مش خلاص نسيت نارى .. الله طب انت مالك[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']لسة ولا اية شاري ولا ايه جرالك[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']حاسب .. للي بيحبوك يعرفوا الحقيقيه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']يعرفوا ان انا لسه في بالك كل كام دقيقه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']مش خلاص نسيت نارى .. الله طب انت مالك[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']مهما روحت و جيت مبتنساش هوايا[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']مانت شاغل روحك بيا و بتدور ورايا[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']وحياتى خليكى[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']من غير ما اقول .. من غير ما اقولها هتعرفي احساسي ايه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']من قلبي لو هتقربي هتحسي بيه وتصدقيه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']و حياة عنيكي .. انتي الي عاش قلبي انا يدور عليه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']و خلاص لقيت كل الي ياما حلمت بيه في اللحظة دي[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']وحياتى خليكى مع قلبي دايب فيكي[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']وليل نهار بيقول يا حبيبي[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']وحياتى خليكى وعنيا تقولها لعنيكي[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']هقول لمين غيرك يا حبيبي[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']هتمنى ايه .. وانتي معايا و بين ايديا اتمنى ايه[/font][/b][b] [/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']غير اني قلبي يحضنك وتحضنيه .. وتحسي بيه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']وحياتى خليكى مع قلبي دايب فيكي[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']وليل نهار بيقول يا حبيبي[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']وحياتى خليكى وعنيا تقولها لعنيكي[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']هقول لمين غيرك يا حبيبي[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']وحياتى خليكى وحياتى خليكى[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']عيني وانا شايفو[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']الله ياجمالو[/font][/b][b] [/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']عيني و انا شايفو عايزه تاني ايه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']قلبي وانا عارفو قالي روحي فيه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']دا حبيب قلبي انا يرتاح واتعب انا[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']و انا مين غيري انا يهواه زيي انا[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']قالي ده حبيبي يبقي اداري ليه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']هو ده حبيبي يبقي اسيبو ليه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']دا حبيب قلبي انا .. يرتاح واتعب انا[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']وانا مين غيري انا يهواه زيي انا[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']عيني و انا شايفو عايزه تاني ايه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']حبيب قلبي انا .. فداه عمري انا[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']عيني وانا شايفو عايزه تاني ايه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']هو ده الي قالو .. ده الي على بالو[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']الله يا جمالو هما شافو ايه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']عيني وانا شايفو .. عايزه تانى ايه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']قلبي و انا عارفو .. قلى روحى فيه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']عينى وانا شايفو .. قلبى وانا عارفو[/font][/b][b] [/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']قلبي وانا عارفو قلى روحى فيه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']اه من الفراق[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']اه من الفراق اللى يتفقو الحبايب فيه يبقو صحاب[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']اه من الفراق اللى بنشوف الحبايب فيه دا اصعب عذاب اصعب عذاب[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']وياعينى عللى كان بيحب التانى اكتر .. بيهرب من المكان وبيبقى عذابو اكبر[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']وياعينى عالقا من غير غيره وعتاب .. ده ما فيش بين الصحاب غيره و عتاب[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']وافقت وغصب عني .. ووافقني غصب عنو .. مبنش ضعف مني .. و مبنش ضعف منو[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ومشينا كل واحد ورابط الاتفاق .. وكان حزن كلو وضعفو لما فاق[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']وياعينى عللى كان بيحب التانى اكتر .. بيهرب من المكان وبيبقى عذابو اكبر[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']وياعينى عالقا من غير غيره وعتاب ده ما فيش بين الصحاب غيره و عتاب[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']دلوقت لقانا هادي .. قال يعنى شوقنا غايب ويبان كلامنا عادي مع انو كلام حبايب[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']وان شوفتو ويا غيرى يطول في السلام .. وشافني شايفوا يعند ويطول في الكلام[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']وياعينى عالقا من غير غيره وعتاب ده ما فيش بين الصحاب غيره و عتاب[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']بعدت ليه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']بعدت ليه خليتنى اخسر اغلى حاجه فدنيتى[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ليه لما اقابل حد غيرك لسه حاسس غربتى[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ليه انت بس اللى فى عنيا مهما شوفت دايما[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ليه اللى جايلك كان لغيرك موش عايز اعيشو ابدا[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']بعدك فى ناس عايشين لراحتى .. ولا عارف اعيش براحتى[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']ده انا راحتى بعدك فى وحدتى[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']بعدك فى ناس عايشين لراحتى .. ولا عارف اعيش براحتى[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']مجاش في بالى قبل منك انى احب الحب ده[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']عملت ايه فيا ومشيت خليتنى بعدك اعيش كده[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']علمت قلبى حلم واحد بيك وبس بيحلمو[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']معرفش ينطق غير بحبك ماهو ده اللى اتعلمو[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']وياه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']ده الي كان نفسي فيه .. لو تيجي صدفة تجمعني بيه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']فرصه عمري اضيعها ليه .. موش معقول[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']عيني قدام عينه .. ده اكتر من الي حلمت بيه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']جه اليوم الي انا مستنيه علشان اقول[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']وياه .. الحياة هتحلي وانا معاه .. هو ده الي انا بتمناه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']واللى عينى شايفاه .. احساس انو احلي و اغلي الناس[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']خلي قلبي يقولي خلاص .. اهدي بقي لقناه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']ايوة هقول و اعيد .. ما هو بقي جنبى ومش بعيد[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']فرحة قلبي كأنو عيد مستنيه[/font][/b][b] [/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']يلا اهو جه الاوان موش هستني ليوم كمان[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']لازم اقولو انا من زمان عيني عليه[/font][/b]

[b][font='Microsoft Sans Serif']وياه .. الحياة هتحلي وانا معاه .. هو ده الي انا بتمناه[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']واللى عينى شايفاه .. احساس انو احلي و اغلي الناس[/font][/b]
[b][font='Microsoft Sans Serif']خلي قلبي يقولي خلاص .. اهدي بقي لقناه[/font][/b][b]

[/b]

[/center]

كلمات البوم عمر دياب وياه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات اغنيه امرى لربى اليسا
» كلمات اغنيه فى شىء انكسر للفنانه الجميله اليسا
» كلمات اغنيه فى شىء انكسر للفنانه الجميله اليسا
» كلمات اغنيه بتيجي في بالى هشام عباس
» كلمات اغنيه تصدق بمين للمطربه الجميله اليسا